مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

مهرسا

سفر به مکه

1391/5/10 2:09
نویسنده : مامان مهرسا
3,255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به حاج خانم کوچولو

ادامه سفرنامه شما و بخش شیرینش تو مکه بوده ...روز شنبه 17 تیر حرکت کردیم به سمت مسجد شجره تا اونجا محرم بشیم و آماده شیم برای رفتن به مکه و زیارت خونه خدا.ناگفته نماند که شما هم به عنوان حاج خانم ، لباس احرام پوشیدی طواف کردی تازه تو هر دور موقع طواف روبه روی حجرالاسود که همه حاجی ها دستای راستشون رو بالا میاوردن شما هم دستت رو بالا میبردی و بای بای میکردی.و هر جایی که به قول عربا واسه نساء ممنوع بوده مثل در خانه خدا و حجرالاسود رو  با بابایی رفتی زیارت کردی . خوش به سعادتت مامانیی.

تو مدینه هم وقتی با بابایی به زیارت حرم پیامبر(ص) رفتی و زیارت کامل کردی حتی جاهایی که ما نتونستیم بریم شما با بابایی تشریف بردین.جلوی ضریح زیارت کردی و سلام دادی یعنی در واقع بای بای کردی .

ادامه مطلب

 

عکس های بالا مربوط به مسجد شجره تو مدینه ست تا اذان مغرب اونجا بودیم و بعد حرکت کردیم به سمت مکه و زیارت خانه خدا جایی که سالها به سمتش نماز میخوندیم ....ولی اونجا دیگه وقتی سر از رکوع برمیداری ناخود آگاه چشمت به کعبه میوفته که روبه روته .....(واقعا نمیشه عظمتش رو توصیف کرد دوستانی که تجربه کردن درک میکنن انشالله نصیب همه بشه..) نیمه های شب رسیدیم به مکه و رفتیم هتل تا بعد از اذان صبح رفتیم برای اعمالمون شما پیش بابایی موندی  چون خواب بودی و عصر شما رو بردیم واسه زیارت....

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مانی محیا
26 تیر 91 11:44
قربونش برم نخود خاله. تولدت مبارک گلی خانم. مریم از تولدش بگو.. خوش بسعادتش ایشاله تو زندگیش همیشه ائمه نگهدارش باشن


ممنون خاله.انشالله خدا محیای شما رو نگه داره براتون.
الهه مامان روشا جون
3 مرداد 91 10:34
خیلی عکسای خوبی بود.حاج خانم کوچچولو هم مثل ماه شده بود.


ممنون،نظر لطفتونه

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرسا می باشد