مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

مهرسا

خاطرات ایام عید 91

1391/1/30 13:33
نویسنده : مامان مهرسا
3,316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر مامان،حالا که سال جدید آغاز شده تصمیم گرفتم لحظه لحظه خاطرات قشنگ زندگیت رو که همش واسه من وبابا شیرینه به یادگار ثبت کنم.تا هم کسایی که تورو خیلی دوست دارن و ازمون دورن تو شادیهامون با ما شریک بشن و هم وقتی انشالله بزرگ شدی این وبلاگ رو با تمام وجود بهت تقدیم کنم.

امسال اولین عیدیه که ماکنار سفره هفت سین خودمون نشستیم سالهای پیش هر سال میرفتیم خونه عزیز که کنار اونا باشیم،به افتخار شما ،قربونت برم، قرار عزیز و باباجون بیان پیش ما.

 اولین هفت سین دخترم

اولین هفت سین دخترم

صبحانه خوردن مهرسا صبح عید 

تحویل سال ساعت 8:44 صبح بود شما مثل همیشه سحر خیز زودتر از مامان و بابا بیدار شدی،کنار مامانو بابا قرآن خوندی(باید بگم به صفحش نگاه کردی)عکس گرفتی بعدشم رفتیم خونه باباجون آخه اونا منتظرت بودن.کلی اونجا بازی کردی و عیدی گرفتی.

قربونت برم آخه همه میخوان چهار دست وپا رفتننت رو ببینن وقتی که یکم میری بعد پشت سرتو نگا میکنیو میخندی بعد انگار میخوای بازی کنی بعد تند تر میری وفرار میکنی،وای که اگه یکی بهت نگا نکنه یا توجه نکنه حسابی با جیغ وصداهای خاص خودت صداش میکنی ،کسی مگه میتونه بهت توجه نکنه مامانم.

الان میتونی دست بزنی،تا صدای یه آهنگی تو خونه میاد تو خوشحال میشی وشروع میکنی به دست دست ،من و بابا هم که حسابی ذوق میکنیم و مثل خودت باهات دست میزنیم.اخه تو همه رو سر شوق میاری فدای خوشحالیت بشم،

 

راستی اولین بار که چهار دستو پا رفتی رو هم بنویسم 13 اسفند بود ساعت 6 عصر من آمادت کرده بودم که بریم بیرون دیدم داری با صداهای مخصوصت منو صدا میکنی اومدم تو اتاق  دیدم داری چهار دست و پا میری منکه حسابی خوشحال  بودم به بابایی sms دادم بابا هم گفت که ازت عکس بگیرم .الهی قربونت برم تا قبل از اون هنوز یه قدم هم نرفته بودی نمیدونم یه دفه چطوری این کارا رو کشف میکنی عزیزم.

الان (ماما) میگی هر وقت هم که بخوای باباییت رو صدا کنی رو بهش میکنی و میگی (به) (با صدای کسره).الهی قربونت برم من.

از روز دوم رفتیم تهران خوش گذشت مهرسایی هم که مثل همیشه دختر خوبی بود تو مسافرت.

عکسای تهرانت رو هم برات میزارم

مهرسا یی در پدیده تهران

مهرسایی که از دیدن بچه های تو رستوران خوشحال و میخواد صداشون کنه

مهرسا و عمو بهرام

اینم دوست مهرسایی، آراد جان که تازه 3 روزه به دنیا اومده ولی مثل همه نینی ها خستس میخواد بخوابه .

آراد جان روز 2 عید به دنیا اومد و مهرسا اومد خونشون که ببیندش

اینجا داشتی تصمیم میگرفتی که بیای سفره غذا مون صفا بدی.آخرش با یه قاشق انقدر به بشقاب طفلک زدی که از وسط دو نصف شد.(جنسش خوب!!!!!!!!!!!! نبود فدای سرت)

مهرسایی - درکه- شیطنت

تاششم تهران بودیم هفتم به بعد هم که مهمونی بود کلی هم خوش گذشت تو خیلی خوشحال بودی مخصوصا چون ستایش اومده بود.هر وقت میدیدیش یا از جلوت رد میشد گریه میکردی که بیاد پیشت اونم تو رو خیلی دوست داره واست به قول خودش جایزه آورده یه لیاس خوشگل.

اینم عکستون .

مهرسا جون و ستایش جون عید 91بیرجند

 

این روزا روزای خیلی خوبی بود دورو برت حسابی شلوغ بود نمیذاشتن آخ بگی همش تو بغلا بودی.دائم هم بیرون و تفریح.لبخند

 مهرسا دائی جون ودختر خاله ها

 پیک نیک تو روزای سرد عید

ستایش جون

مهرساجون از صدای باد کلافه شده دوست نداره تو چادر بمونه،اما تو ماشین  راحت داره مرغشو میخوره. انگار نه انگار که باد داره چادرمون رو میبره.عزیییییییزم

مهرسایی تو ماشین دیگه خیالش راحت

مهمونای عزیزمون زود رفتن شایدم واسه ما زود گذشت. حالا از این به بعد مامان صبحا میره اداره مهرسا جونم هم باید پیش پرستارش بمونه،

روزاول یکم سخت بود هم واسه شما هم واسه مامان. بین روز اومدم پیشت چون بی قراری میکردی و نمی خوابیدی.عزیزم تا مامان می بینی خودتو خم میکنی که بیای بغلم ،نمیدونی انگار دنیارو بهم میدی عزیزم.مامان عاشق این لوس کردن هات عزیز دلم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محیا
5 اردیبهشت 91 12:49
سلام من خيلي وقت وبلاگ محيا جان رو نگا مي كنم تقريبا هرروز.خيلي جالب مي نويسي.ولي ميخواستم وقتي ديدمت بهت بگم.سالگرد خواهرت رو بهت تسليت ميگم. ولي تو عوض نشدي.منم دلم براتون تنگ شده.راستي محيا خيلي شبيه خودت شده،ماشالله ولي از تو نازتر







مامان آتین
13 اردیبهشت 91 13:30
من خودمو کشتمممممم تا حالا تو هیچ وبی اینقدر نظر نذاشته بودم واقعا" دوست داشتنیه این دخملک از طرف من ماچ ماچیش کنین
عاشقِ نی نی ها
31 اردیبهشت 91 22:49
سلام این مهرسای شما چقده نازه . آدم میخواد بخورتش . ماشالله خوشگلم که هست . لاحول ولا قوة الا بالله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرسا می باشد