مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

مهرسا

خاطرات هفته اول ده ماهگی

1391/1/30 13:03
نویسنده : مامان مهرسا
805 بازدید
اشتراک گذاری

امروز شنبه 26 فروردین ،6 روزه که وارد 10 ماهگیت شدی

الان تو این هفته دیگه از بغل مامان بغل هیچکی نمی ری ، مگر اینکه بگیرنت و حواست رو بابازی پرت کنن. این هم شیرینه چون وقتی کسی میخواد بغلت کنه به طرز خیلی معصومانه ای خودتو جمع مکنی و میچسبونی بهم که این ایجوری خیلی خودت تو دل مامانی جا میکنی ولی جدا شدن ازت رو واسه مامان که روزا باید بره سر کار سخت و نگران کننده میکنه، به هرحال منکه عاشق کاراتم چه با وابستگی چه بی وابستگی. بوس بوس

دیروز با بابایی داشتم صحبت میکردم که دیدم خودت رفتی لبه میز تلوزیون رو گرفتی و بلند شدی و با افتخار و سرشار از غرور داری دورو برت رو نگاه میکنی من وبابا که از دیدن حالتت داشتیم کیف میکردیم گذاشتیم چند دقیقه ای حالش ببری ولی بعد بخاطر اینکه به خودت صدمه نزنی با یه بالش بزرگ جلوی میز رو مسدود کردیم.

 

مهرسا در حال بلند شدن از لبه میز تلوزیون

این هم عکس چند روز پیشت که با این عروسک بازی میکردی و میخنندیدی .وقتی عروسکتو پرت میکنم بالا از ته دل میخندی و قهقه میزنی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نیم وجبی
27 آذر 91 20:31
سلام به مهرساکوچولوومامانش..
من خیلی ازین خانوم خوشگل شماخوشم اومده ماشاالله..
خدابراتون نگهش داره..
من لینکتون کردم شماهم به این آقازاده ی 2ماهه ی ماسربزنیزد اگه خواستیدلینک کنید
مرسی


مرسی از نظر لطفت عزیزم.ان شالله خدا نی نی شما رو هم براتون نگه داره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرسا می باشد