مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

مهرسا

برای دختر گلم

1391/5/3 12:01
نویسنده : مامان مهرسا
1,426 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر گل باهوشم،

دخترم جدیدا یه کلمه به لغت نامت اضافه شده: توپ که بهش میگی بوپ و الان کامل و با تاکید ادا میکنی.وقتی هم بهت میگم ببعی میگه؟ جواب میدی ب ب ولی درجواب بقیه شعر میگی دا یا دو .....چون فقط مصرع اولش رو باهات کار کردن بابایی دیروز یادت دادن در حالی که تو آشپزخونه بودم صداتون رو میشنیدم چند بار که برات خوندن شما هم تکرار کردی..... نمرت بیسته عزیز دلم

الان یاد گرفتی که هر کار خوبی که میکنی خودت واسه خودت دست میزنی و تشویق میکنی مثلا وقتی غذا رو تو دهنت میزاری بعدش دست.... یا وقتی حلقه ها رو درست تو میله میندازی بازم دست میزنی واسه خودت، الان از این حرکتت عکس ندارم اما حتما بعدا برات میزارم

ادامه مطلب

این عکس ها مال سری پیشه که تهران رفتیم چون همزمان با سفرمون شد وقت نشد برات بزارم:

رفتیم پارک: اول آب بازی  بعدم تاب بازی......

تا قبل از اون روز تاب بازی رو بیشتر از سر سره دوست داشتی اما این دفعه خیلی با این سرسره حال کردی هوا تاریک شد ما هم خسته شدیم خواستیم برگردیم که شروع کردی به گریه و نمیخواستی دل از بازیت بکنی، خیلی گریه کردی اینقد گریه کردی تا تو بغل بابایی خوابت برد و وقتی بیدار شدی با یه شام حسابی ازت پذیرایی شد، اول غذای مخصوص خانم رو اوردن سوپ خامه که خیلی دوست داشتی .خودم گشنم میشد وقتی عکسا رو میدیدم واسه همین فقط یه عکس گذاشتم..(گفتم ماه رمضونی گناه نکنیم... دوستان روزه دارن)

 

الهی من فدای تو، همیشه بخند

دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مانی محیا
3 مرداد 91 12:22
جیگر خاله..نوش جونش
fahime
6 مرداد 91 9:17
خصوصی داری
fahime
10 مرداد 91 12:07
موظب باش آلو ها رو فرش نریزه خوشگل طلا
مامان مهدیس
10 مرداد 91 16:14
سلام وای چه دختر نازی ماشاالله دختر من مهدیس تو مسابقه شرکت کرده اگه لطف کنید و شنبه که رای گیری شروع میشه بهش رای بدید ممنون میشم واسه رای دادن به این آدرس برید و شماره دخترم و توی نظرات وارد کنید در ضمن من وبلاگتون هم لینک کردم http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php رای بدید فراموش نکنید
مامان مهدیس
13 مرداد 91 19:12
سلام مهرسا جون ماشاالله چه چشمای قشنگی داری خاله جون فردا میای به مهدیس رای بدی تا دوشنبه وقت رای گیری هستش شماره 7 مهدیس منتظرته http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php توی قسمت نظر شماره 7 و وارد کن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرسا می باشد