مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

مهرسا

دی 91-

1391/10/9 20:40
نویسنده : مامان مهرسا
1,948 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم الان ١٧ ماهه شدی، درواقع وارد ١٧ ماهگیت شدی 

تو چند هفته گذشته کلمات جدیدی یاد گرفتی و کارای جالبی میکنی

اولا من (یعنی مامان) رو خیلی شیرین و خوردنی مامانه صدا میکنی(ن با صدا کسره ادا میشود!!!) و احتمالا به معنی مامانی هستش.الهی من فدای مامانه گفتنت

دست من یا بابایی رو میگیری و تا جایی که قدت میرسه(بالای سرت ) میاری بالا و میگی پاش پاش...یعنی پاشین(بلند شین) یاوقتی میگم بشین میشینی و خودت به خودت میگی بنش...(یعنی همون بشین).

موبایل رو میگی بوبایل.مرسی رو هم میگی میس... کلا خیلی از کلمات رو بعد از ما تکرار میکنی. ستایش جان رو که خیلی دوست داری و دائم تو موبایل فیلم هاش رو میبینی میگی اتا = ستا مخفف ستایش.

پسته رو هم که خیلی دوست داری و میگی بهش" بی پیس"و کلاٌ به آجیل میگی بی پیس

راستی این رو هم بگم که امروز از صبح بجای کلمه بده  "بده د: رو انتخاب کردی....عجب!!!!!!

الان نمیتونم زیاد بنویسماین مدت عکس توی خونه نگرفتم فقط چند تا عکس که تو مسافرت ازت گرفتم میزارم

مهرسا در حال آب بازی

مهرسا تو کالسکه بابانوئل

بیشتر اوقات تو کالسکه بودی هر چند زیاد راضی نبودی و فقط بخاطر خوراکی هایی که بهت میدادیم حاضر بودی بشینی توش، موقعی که با اصرار خودت میآوردیمت بیرون که کمی راه بری دقیقا بر خلاف جهت ما به دو فرار میکردی!!!!!!!!!!!!

تو این عکس عینک رو ازم خواستی ،مشغول بازی با عینکه شدی که تو همون حال خوابت برد

 

اومدیم به پرنده ها غذا بدیم، دوست نداشتی!!!!!!!!!!

ولی دوست داشتی دستت رو تو آب ماهی ها کنی!!!

جلوی اکواریوم ماهی ها میخواستی ماهی بشی، فدای لبای ماهی کوچولوم بشم!!!

کو مهرسایی!!!

وقتی میگن فرهنگ مطالعه یعنی از کمترین وقتت تو کتاب فروشی واسه خوندن یه کتاب استفاده کنی.

مادر وپسر کتابخون!!!!!!

و مهرسای کنجکاو ما

ناگفته نمونه که اونجا هم میخواستی همه نی نی ها رو ناز کنی تا یه بجه میدیدی میگفتی نی نی، نی نی، ناز ناز ولی مشکل اونجا بود کسی معنی ناز رو نمیدونست ( هزار تا دوست واسه خودت پیدا کردی)

ضمنا قابل توجه مامانای گل میبینید این دوستان اروپایی چقد راحت لباس تو خونه ای تن بچه هاشون میکنن اونم تو فرودگاه که از کشوری میخوان برن کشور دیگه!!!!!!!!!!

الان ساعت ٤٠ دقیقه از نیمه شب گذشته و من بعد از انجام دادن کارای خونه دارم اینارو برات مینویسم. میدونم که کمی دیر شد که بتونم آپدیت کنم اما واقعا این روزا وقت نمیکنم.تازه صبح زودهم باید برم سر کار

امیدوارم الان که تو خواب نازی (و البته همیشه) خوابهای خوب ببینی، عزیز دلم.

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

المیرا
11 دی 91 17:07
سلام عزیزم چه عجب بعد یکماه طولانی اومدی... ایشالا همیشه به سفر و گردش باشی ...


سلام المیرا جون.مرسی. ان شالله یه سفر با هم بریم....
نیم وجبی
12 دی 91 3:05
عزیز دلم 17 ماهگیت مبارک باشه
به به خوش بحالت مهرسا منم الان دوس دارم اونجا باشم
خوش بگذره ملوسک


متشکریم.شما هم تشریف بیارید فقط به شرطی که عکساتون رو بذارین برامون.بازم ممنون
مرجان مامان آران
16 دی 91 10:24
17 ماهگیت مبارک خوشگل خانمممممممممم
همیشه به سفر و گردش عزیزم
پیش ماهم بیاییید

مرسی خاله.باشه حتما.ممنون از لطفتون

مانی محیا
17 دی 91 14:04
خوش میگذره عزیزم. ایشاله سفرهای بعدی


خانمی(ترش و شیرین زندگیه خانمی و اقایی)
28 بهمن 91 19:27
سلام مهرسا جان.چقده تو نازی اخه.خیلی خوشملی.مامان مهرسا واسش اسپند دود کن چشم نخوره یه وقت راستی این کدوم کشوره؟(مربوط به پست دی 91)اینجا زندگی میکنید یا واسه تفریح رفتید؟
مهرنوش
20 مرداد 92 8:47
سلام. عزیییییییزم! چه عروسک نازی دارید شما. هزززززار ماشالا. خیی دوست داشتنیه. کلماتی هم که نوشتید بلده بگه خیلی جالبن. من شما رو تو وبلاگ خودم لینک کردم. شما هم اگه دوست داشتید بازم پیش ما تشریف بیارید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرسا می باشد