مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

مهرسا

از زبان مهرسا جان

1391/2/18 9:51
نویسنده : مامان مهرسا
1,437 بازدید
اشتراک گذاری

مهرسا:

چند شب گذشته دوباره یه کوچولو تب داشتم و روزا  زیاد خوب نبودم.مامان و بابا نگرانم بودن واسه همین دل و دماغ پست جدید گذاشتن نداشتند راستی واسه مامانم یه سوال بزرگ بوجود اومده اونم اینه که آیا همه نی نی ها اینقد زود به زود مریض میشن آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سوالسوال لطفا اگه جوابش رو میدونین به ما هم بگین.

دیشب حالم خوب بود خدارو شکر ، و با مامان وبابا رفتیم خونه عمه جان (عمه بابایی)

واسه رفتن اول من آماده شدم بعدش منتظر بقیه شدم:

حب.............من آمادم مامان زود باشید لطفا شما هم آماده شین

پاشم صداشون کنم

ا چه عکسای خوشگلی اینجا چسبوندن.............

خیلی دوسشون دارم

اااا شما اینجایین؟؟؟؟؟

من میخوام بیام بیرون

دالیییییییییییییییی

امیدوارم دوستان و بستگان عزیزم که ازشون دورم از دیدن عکس هام راضی باشن

دوستتون دارم،

باتشکرمهرسا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فریماه
18 اردیبهشت 91 12:29
سلام من هنوز نی نی ندارم ولی همینقدر از تجربیات اطرافیان دیدم ومیدونم که خیلی نی نی های ناز مریض میشن.
خداروشکر که مهرسا گلی حالا سرحاله.





مادر آیاتای
18 اردیبهشت 91 19:07
ای خواهر. چی بگم که دردمون یکیه. آیاتای هم هر دم از این باغ بری میرسد شده. حالا من با توجیه اینکه آیاتای مهد میره خودمو آروم میکنم. مهرسا دیگه چرا؟
زهرا
19 اردیبهشت 91 14:28
سلام خوشگل خانوم خودم عزيز دلم خيلي دلم برات تنگ شده اميدوارم ديگه مريض نشيو مثل مثل قبلنا سرحال باشي... عزيزدلم خيلي دوست دارم و از همين راه دور ميبوسمت بووووووووووس......


مامان محیا
20 اردیبهشت 91 12:34
دل و دماغتو زیاد کن خواهر همشون همینن. من برام عادی شده..





چي بگم خواهر.ما كه مونديم تو كار اين ني ني هاي كوچولو......باشه سعيمو ميكنم
مامان روشا
20 اردیبهشت 91 23:37
سلام.الهی که مهرسا جونم زودتر خوب بشه.خیلی عکسای جالبی گذاشتی به خصوص با نوشته ها جور در اومده.
خیلی با مزه بود.راستی مهرسا جون از چند ماهگی می ایستاده؟با کمک دیگه؟


سلام،ممنون از وقتي وارد 9 ماهگي شد.بله،خودش لبه وسايل رو ميگيره وايميسته
موژان
3 شهریور 91 17:44
سلام

ماشالله دختر ناز و دوست داشتنی ای دارین، خدا حفظش کنه از بس ناناس و خوردنیه دخترتون دیگه نشستم از اولین پست وبلاگو دارم میخونم

درباره مریضی باید بگم خب پیش میاد، اما دختر شما خیلی خوشگله و ناز ماشالله، واسه همین چشم میخوره... صدقه و نذر و دعای شما هم تو حلش بی تاثیر نیست
یاحق

مرسی موژان جون نظر لطفته، چشم حتما،اون مشکل هم برطرف شد یه حساسیت ساده بود که دکترها تشخیص نمیدادن و همش به بچه آنتی بیوتیک میدادن....خدارو شکر الان فهمیدیم ولی یه چند ماهی طول کشید!!!!!!!

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرسا می باشد