مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

مهرسا

شیرین کاریهای جدید در 14 ماهگی

1391/6/28 12:50
نویسنده : مامان مهرسا
1,521 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهرسایی 

چند روزه نت قطع یا قحط شده و ما الان خونه خاله لیلا هستیم.(هی نیا دست نزن به کلید های لب تاپ مامانی) امروز دوباره دستت رو تو غذاها کردی گفتم مامان جان برو دستمال کاغذی رو بیار هی بهم نگا کردی دوباره گفتم بازم یه نگا به مامان یه نگا به جعبه دستمال کاغذی، میدونستم می تونی چون وقتی میگم توپت رو بیار بازی کنیم، میاری از طرفی هم اگه می رفتم خودم بیارم ممکن بود دستت رو به فرش  یا لباست بکشی....خلاصه خودم برداشتم آوردمش، همینکه گذاشتم جلوت سریع با خنده گفتی ایناااااااااااااااااااا، منم که مونده بودم چه عکس العملی نشون بدم در مقابل این حرکت زیرکانه.....

چند کلمه به دایره لغاتت اضافه شده: آبون: یعنی صابون، جیش(گلاب به رو تون) پی پی ،وقتی هم چیزی که میخواستی پیدا میکنی میگی ایناااااااااااااااا،آیی: چایی، صدای پیشی و آقا گاوه و جوجه رو هم درمیاری ،عروسک اسب و خوکت رو میشناسی و نشون میدی،عکسش رو برات میذارم

بزودی در این مکان عکس مربوط به مطلب درج میشود

آب رو الان درست تلفظ میکنی یعنی آبه نمیگی،قبلا به چای میگفتی آبه ولی دیشب که دوتا لیوان  چای دستم دیدی گفتی آیی (بصورت کاملا خود جوش بدون اینکه بهت یاد بدیم)

الان دیگه میتونی ٤ تا مکعب رو روی هم بزاری و برج درست کنی(برطبق کتب مربوط به آموزش کودکان ، از سن ١٨ ماهگی به بعد نی نی ها میتونن ٣ تا مکعب رو رو هم بچینن ولی دختر من...ماشالله دختر باهوشم)

عکسای روی این مکعب ها رو هم میشناسی ( نی نی، پیشی، گل، درخت، توپ)

این کتاب همه کودکان باهوشند اگر!!!!!!!! هستش که خیلی دوسش داری و همش میگی نی نی که عکساش رو ببینی و تو این عکس داری نازشون میکنی (اول یکی اون عکس رو ناز میکنی بعد دست نوازش به صورت خودت....)

 یکی از دندونای بالات هم دراومده!!!!!خیلی بامزه شده

(دوربین ندارم واسه همین با موبایل عکس گرفتم ،کیفیتش خوب نیست ولی چون ممکنه اون دندونت هم همین روزا بیاد بیرون و این صحنه رو ازدست بدیم با موبایل عکسش رو گرفتم)

 

این عکسا هم خونه عزیزه تو اتاق عمه که بین عروسکا نشستی و داری بوسشون میکنی

فعلا بای

دوست دارم عزیزم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

المیرا
22 شهریور 91 17:57
سلام عزیزم مبارک باشه دندون دراوردنت خیلی ناز شدی
المیرا
25 شهریور 91 9:19
سلام عزیزم ماشالا هرروز نازتر میشی گلم
دندون در اوردنتم مبارکت باشه خانمی جیگر


مرسی عزیزم،شما لطف دارین...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرسا می باشد