مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

مهرسا

تاب تاب... ا باسی

1391/11/18 14:01
نویسنده : مامان مهرسا
1,282 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر گلم

مهرسایی این روزا خیلی سرت گرمه با اومدن عمو و زهرا جان کلی باهاشون بازی میکنی. عمو رو که کلا عطا صدا میزنی با اینکه میدونی عموی شما هستن و گاهی که از دستت در میره میگی عمو عطا...کلا دوست داری مثل بزرگترا صحبت کنی چون گاهی که من بابایی رو صدا میزنم شما هم پشت سر من بابا رو به اسم صدا میزنی. جالب اینه که این کاراتو وقتی آدم عصبانیه یا حسابی هول کرده از ترس انجام میدی. مثلا: 

به پیاز علاقه خاصی پیدا کردی (البته خام و با پوست) یکیش رو تو دستت گرفته بودی و میخواستی امتحانش کنی و گازش بزنی هرچی گفتم مهرسا جان اینا خوردنی نیست کثیفه.....انگار نه انگار... بعد گفتم بابایی بیاین که مهرسا به پیازها دست زده....(که مثلا حساب ببری)بعد دیدم شما هم صدا میزنی: بابا دست دست...(یعنی بابا بیاین که من به پیازا دست زدم!!!!) یا وقتی میگم:علی جان بچه نیوفته ...علی....مهرسایی:علی علی

صحبت کردنت که حسابی پیشرفت کرده (ماشالله )و بعضی وقت ها جملاتی میگی که من تعجب میکنم مثلا وقتی موهات رو مرتب می کنم و گیره میزنم میگی: ناز شد!!!!!!!!!!!!!(یعنی خوشگل شد) این جمله رو هم من اصلا نگفتم و حدس میزنم که از تکه کلمات پرستارته...

 بابا بزرگ برات یه تاب  خوشگل درست کردن (دستشون درد نکنه)که خیلی دوسش داری و باهاش بازی میکنی و عروسک هات رو هم میزاری و تابشون میدی..شعر (تاب تاب اباسی ... خدا منو نندازی )رو اینجوری میخونی:

تااااب تااب اباسی..........ننداسی

 

بعضی وقتا صورتت رو میاری نزدیک صورتم و یواش (مثل وقتی که آدما میخوان درگوشی صحبت کنن) میگی مامانه مامانه - با خنده و این یه بازیه برات، من هم یواش باید بگم مامان مامان. شیطون بلا اون موقع دیگه میخوام بخورمت....

این ست کلاه و شنل رو خاله المیرا بهت دادن  که خیلی بهت میاد و خوشگله دستشون درد نکنه - مامان خاله المیرا: ممنون - انشالله یه روزی برسه که واسه نوه هاتون ببافین. آمین  . قول داده بودم که عکسش رو تو وبلاگت بزارم که ببینن چطوریه تو تنت ... ولی خیلی دیر شد .....


این وقتی که گفتم مهرساجان ژست بگیر واسه خاله المیرا که ببیننت

این هم کلاه مشکیت بازم دستشون درد نکنه

و وقتی مهرسا عصبانی میشه و دوربین رو میخواد

این هم نمونه های دیگه ژست گرفتنت عزیزم ....الهی قربون ناز  و ادا هات

مهرسا متفکر درحال دیدن تی وی (پیام بازرگانی)

این هم صبح روز تعطیل که من خونه بودم و وقتی از خواب بیدار شدی مستقیم رفتی سراغ تاب تاب

 

وقتی که شعر تاب تاب رو خوندی و خودت ذوق کردی....

مهرسایی با نی نی هاش روی تاب نشسته

دوست داریم دوست دارم .امیدوارم بعدا که بزرگ شدی (انشالله)

از دیدن عکسات و خوندن خاطراتت راضی باشی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

المیرا
15 بهمن 91 0:09
سلاااام عزیزم واااااای هزار هزار ماشالا چقدر جیگر شدی مهرسایی /مریم جون قابل شما و مهرسای گل رو نداشت ماشالا دخترت انقدر نازه که هرچی بپوشه بهش میاد .. ای کاش نزدیکمون بودی مهرسا جااان عاشقتمراستی عمورضا هم سلام میرسونه و با دیدن عکسای نازت کلی ذوق کرده ..

ممنون خاله المیرا و عمو رضا .ما هم ازاینجا بهتون سلام میکنیم

سعیده
15 بهمن 91 0:13
چقد بهت میاد این شنلو کلاه دسته هرکی بافته درد نکنه . نا گفته نماند که واقعا مامان خوش سلیقه ای داری خیلی لباسای نازو خوشرنگی رو برات انتخاب میکنه همیشه دستشون درد نکنه.
و یه چیزه دیگه که همیشه واسم جالب بوده این بوده که من تا به حال بچه ای رو ندیدم مثل تو مهرسا که بذاره به موهاش گیره بزننو اونا رو زود از موهاش باز نکنه


آره واقعا دستشون درد نکنه.در مورد لباسا هم : چشماتون قشنگ می بینه.جریان مو هم ازاین قراره که چون مهرسا از کوچیکی موهاش بلند بوده و باید بسته میشده عادت کرده و زیاد مقاومت نمیکنه.
تاتا
16 بهمن 91 12:24
تو گوگل سرچ کردم مهرسا
آخه اسم دخمل خودمو گذاشتم مهرسا می خواستم بدونم نینی های دیگه ای که اسمشون مهرساست چه شکلین
بعد یهو پرنسس زیبای شما رو دیدم
از دیروز عکس مهرسای شما شده بک گراند دسکتاپ من هی نگاش می کنم و هی قربونش میرم
همه می گن شبیه بچگی های منه کاش مهرسای منم مثل مهرسای شما خوشگل بشه
خدا حفظش کنه

ان شالله سالم وسلامت باشه.شما لطف دارین.

مرجان مامان آران
17 بهمن 91 15:11
ای جانممممممممممم چشم خوشگلم هزار ماشالاااااااااااااا
چه عکسای نازیز انداختی مامانییییی
کلاه و شالشمم کبارک باشه
ممنون خاله لطف دارین


ملیحه
20 بهمن 91 10:51
سلام ماشاله قربونش برم نازشده ازطرف من ببوسش[
چشم حتما.
مامان آیسا
23 بهمن 91 13:52
عروسک کوچولوی ناز
مانی محیا
24 بهمن 91 9:55
جیگرش. چه خانم متشخصی شده با اون پالتوی خردلیش. خوشحالم که از رو میبرتت مریم..


بله دیگه...دوست هم دوستای قدیم
مامان آیسا
25 بهمن 91 16:27
دلم براتون تنگ شدااااااااااااااااااااااا


مامان آیسا
27 بهمن 91 16:52
$$$$$$$$_________$$$$$$$ $$$____$$$$______$$__$$$$ $$______$$$$____$$____$$$ $$_______$$$$__$$$____$$$ $$________$$$$_$$$____$$$ $$_________$$$$$$____$$$$ $$$________$$$$$$____$$$_____$$$$ $$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$ _$$$________$$$$$__$$$$____$$$$ _$$$$________$$$$_$$$$____$$$$ __$$$$_______$$$$_$$$____$$$ __$$$$$______$$$$$$_____$ ____$$$$$$____$$$$$____$$$ ________.$$$$$$$$_____$$$$$ _________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$ _______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$________$$$$$$$ __$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$ _$$_______$$$$_____$$$_____$$$ $$_______$$$$_$ $$______$$$$___$ $$$___$$$$$___$$ $$$$$$$$$$____$$___(▒)(▒) $$$$$$$$$____$$$_(▒)(█)(▒) _$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒) __________$$$$ _________$$$$$__(▒)(▒) ________$$$$$_(▒)(█)(▒) _______$$$$$____(▒)(▒) _______$$$ ______$$$_(▒)(▒) _____$$_(▒)(█)(▒) ____$$____(▒)(▒) ___$ __$$___(▒)(▒) _$$$_(▒)(█)(▒) _$$____(▒)(▒) _$$ $$ __(▒)(▒) $$_(▒)(█)(▒) $$__(▒) (▒) $$ _$ _$$___(▒) (▒) __$$_(▒)(█)(▒) سلام آپ هستم و منتظر شما
خانمی(ترش و شیرین زندگیه خانمی و اقایی)
28 بهمن 91 21:41
مرسی عزیزم بابت کامنتت.اره ما هم شمالیم.مازندران.با اجازه لینکت هم کردم از این جوجو بیشتر عکس بزار
ملوسک
3 اسفند 91 13:43
دخترتون خیلی ناز و خشگله
من لینکتون کردم
یه سوال رنگ چشماش به کی رفته ؟


ممنون.چشاتون ناز میبینه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرسا می باشد