مهرسامهرسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

مهرسا

19 ماهگی

1391/12/4 17:46
نویسنده : مامان مهرسا
1,212 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازنینم

الان که دارم مینویسم کنارم روی مبل نشستی و داری با موبایل اینجانب بازی میکنی واسه خودت فیلم و کلیپ میبینی و نیازی هم نیست که کسی برات روشن کنه یا...خودت انتخاب میکنی و اکثرا هم فیلم های ستایش جان رو میبینی و یا فیلم های کوچولویی خودت ....تقریبا روزی هزار بار

توی خونه هراتفاقی بیوفته اگه از شما بپرسن کی این کارو کرده میگی مامانتعجبجلوی خودم میزنی موبایلو سه تیکه میکنی میپرسم کی بود موبایلو پرت کرد میگی مامان.

الان داشتی یک دو سه رو واسه خودت میگفتی که با شماره ٣ از مبل اومدی پایین.اینم بگم که ما هنوز اعداد رو باهات کار نکردیم ولی همینطور که شنیدی از دور و بر یاد گرفتی از ٧تا ٩ رو هم شنیدم که با خودت تکرار میکنیتشویقتشویقتشویق

یه تکه کلامی داری که هرچیزی که به نظرت زیبا و دوست داشتنی باشه میگی ناز ناز بعد مو ...مثلا نی نی ناز ناز مو یعنی مو ناز مو داره حالا هرچی باشه مثلا فواره های تو میدونها با حوض آبش رو وقتی میبینی میگی آبه ناز ناز مو!!!!!!!!!!!!!

راستی جمله های کوتاه رو هم میگی .مکالمه تلفنی ما تا قطع میشه میگی قط شد.درست شد.بابا اومد.

خب به کارای تمیز کاری و کلا گرد گیری علاقه خاصی داری و من رو وادار میکنی که هر دفعه چندین و چند بار برات شیشه پاک کن رو اسپری کنم و شما روی لوازم خونه رو پاک کنی .این عکس مال لحظه ای بود که خسته از سر کار اومده بودم و واقعا اون روز خسته بودم ولی به خاطر اینکه تو ذوقت نخوره مثل هر روز باهات بازی میکردم.از خستگی روی زمین نشسته بودم.... انگشت کوچولوی اشارت رو میذاشتی رو وسایل و میگفتی نی... نی (یعنی نیست...مایع شیشه پاک کن رو میگفتی) این کار هر دفعه ادامه داشت تا وقتی که شیشه پاک کن رو قائم کردم که نبینیش و فراموشش کنی

راستی به نخودچی علاقه پیدا کردی هرچند همش رو رنده میکنی و میریزی  بیرون ولی در طول روز دائم سر یخچالی و ازم نخود می خوای و با مزه هم تلفظش میکنی

مامان:نخود نخود هر که رود خانه خود... مهرسا: نخود نخود عباسی.... نندازی

میدونی که من عاشق فر موهاتم ...اون تیکه زیری پشت موهات منو کشته...............

این هم عکس از عروسکای انگشتیت که من خیلی دوسشون داشتم و ازشون قبلا عکس گرفته بودم و الان نصفشون هم نمونده.....

اینا کلمه هاییه که میتونی بخونی.الان تقریبا ١٠ روزی هست که کلمه جدید باهات کار نکردیم چون اونا رو نمیتونی تلفظ کنی و معمولا دو بخشی هستند و نمیخوام کلمه ای که نمیتونی تلفظ کنی فقط با دست اشاره کنی به نظرم بی مزه میشه... وگرنه خودت کلمه هارو دوست داشتی و ذوق میکردی...هر روز هم یه کلمه جدید یاد میگرفتیتشویقتشویق جالبه که بعد از هرکلمه جدید ازم میخواستی که مامان رو دوباره بهت نشون بدم و میرفتی تودستت بوسش میکردی کلمه بابا رو هم می بوسی..الهی قربونت برم که اینقد با محبتی

دیروز طبق معمول اینقد فیلم های خودت و ستایش جان رو نگاه کردی که شارژ گوشی تموم شد و خاموش شد.آوردیش پیشم و گفتی مامان: ا′ت′ (ستایش). گفتم مامان جان شارژ گوشی تموم شده خاموشه.اولش ناراحت شدی بعد رفتی شارژر لپتاب که رو زمین بود رو برداشتی و گفتی ایناهاش (خوشحال و با صدای بلند) الهی قربونت برم من که مونده بودم از باهوشیت و خندم هم گرفته بود!!!!!!!!!آخه هنوز نوزذه ماهته دخترم

راستی یه کار جالب هم که این روزا خیلی تکرار میکنی اینه که بشقاب ها و وسایل سفره رو موقع پهن کردن و جمع کردن سفره بااصرار خودت میبری و میاری ومیدیش به من و بلند میگی میسی میسی.البته منظورت اینه که من ازت تشکر کنم....

جایی هم که مهمونی میریم قندونا رو که معمولا کریستال و شکستنی هستند و روی میز گذاشته شدن ،بر میداری و میدی به صاحبخونه و حاضر هم نیستی به من بدی و اونجا هم از خودت بلند بلند تشکر می کنی. واین کارت از اونجا ناشی شده که قبلا وقتی میرفتی سمت قندون من قندونا رو جمع میکردم که ازشون قند بر نداری ویا در قندون یا خودش نشکنه...و حالا این کارو خودت انجام میدی...مامان جون دیگه لازم نیست اینقد به خودت زحمت بدی

دوست دارم. دخترکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان آیسا
5 اسفند 91 14:40
توروخدا براش اسفند دود کن مامانیش..ماشالله عروووووووسکعااااااااااااشقتم


چشم.ممنون
مهسا
5 اسفند 91 18:12
سلام عزیزم ماشاالله چه دختر نازی دارین خدا حفظش کنه براتون.اسم دختر منم مهرساست با اجازتون من شمارو لینک کردم.


ممنون.خواهش میکنم.خدا نگهداره مهرسا خانمی رو براتون.
خانمی(ترش و شیرین زندگیه خانمی و اقایی)
5 اسفند 91 18:45
سلام مهرسا خانم باهوش.خوبی خاله؟ نازی چقد عکسات خوشمله.دوست دارم خانم کوچولو.بوس


سلام.ممنون خاله.چشاتون خوشگل میبینه
z
5 اسفند 91 19:25
سلام مامان مهرسا. من دخترک شما را خیلی دوست دارم. وقتیم اینجا را پیدا کردم تمام پستاشا خوندم. می دونم زیاد وقت نداری اما تو رو خدا تند تند آپ کن! آها آپ هم که کردی اسپند یادت نره!
توی اون پیراهن خاکستری خیلی خوردنیه. خدا همتونا برای هم حفظ کنه


ممنون نظر لطفتونه.
سعیده
6 اسفند 91 1:40
چقد موهات بلند و ناز شدن مهرسایی مخصوصا با اون فر هاش . اون بیراهنتم خیلی بهت میاد باز مامانت لباسای ناز تنت کرد


نظر لطفته دوستم.مرسی.
المیرا
6 اسفند 91 9:53
سلااااااااااااااااااااااااااام مهرسای گل ای کاش که نزدیک ما بودی اونوقت من هرروز میومدم و می دیدمت خیلی خیلی دوست دارم و لحظه شماری میکنم که دوباره یه فرصتی پیش بیاد و من ببینمت ...مامان مریم هرروز واسه این گل دختر اسپند دود کن ..دلتنگ شما عزیزان


ما هم خیلی دوستتون داریم.خاله خب بیاین پیشمون ما هم دلمون تنگ شده
مانی محیا
6 اسفند 91 12:50
جیجری. چرا لخت میگرده مریم.. دلم حسابی براش تنگ شده بود.بوووووس


هواگرم شد خاله اینجا...زیارتتون قبول.
نفیسه
7 اسفند 91 16:59
سلام
ما امروز یه وب برای نی نی مون درست کردیم خوش حال میشم به ما سر بزنی
دخملتون خیلی نازه


ممنون انشالله همیشه سالم و سلامت باشه نی نی تون.حتما.
مرجان مامان آران
8 اسفند 91 8:53
قربون چشمای و موهای خوشگلت برم عروسک شیطون
سحر
13 اسفند 91 18:00
چه نی نی نازی خدا کنه
بچه منم در آینده اینجوری جیگر بشه اسفند یادتون نره اولین باره می یام وبتون


خوش اومدي.به سلامتي.انشاله
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
22 اسفند 91 9:16
سلام خوبید من ستایشم مهرسا جون عشق مامان و بابام میای با من دوست شی راستی ما خیلی شبیه به هم هستیم
مرجان مامان آران
29 اسفند 91 23:17
شانس نام مستعار خداست انجا که نمیخواهد امضایش پای داده هایش باشد
بارش بی وقفه گمنامترین نام خدا را برایتان ارزومندم
پیشاپیش سال نو مبارک


ممنون
مامان ایسا
1 فروردین 92 15:01
دنيا رو برات شاد شاد و شادي و برات دنيا دنيا آرزو ميکنم *** عيدت مبارک عزيزم***


ممنون عزیزم
رها مامان راستین
13 فروردین 92 2:25
سال نو مبارک عزیزم سال خوبی داشته باشی زیر سایه پدر ومادر


مرسی همچنین سال نو شما هم مبارک.مننون
mobina
18 فروردین 92 21:41
salaaaaaaam mamane meHrsa khubi? meHrsa joon khooobe?? goftam yekhorde dirtar sar bezanam shaYad up koni ama engar saret kheili sholoogh boode


آره عزیزم ولی دیگه آپ کردم بالاخره....
mobina
18 فروردین 92 21:42
mamane meHrsa torokhoda moohasho baz bezar moo be in nazio chera mibandi akhe?? kheili behesh miad


مرسی مبینا جون باشه حتما
mobina
18 فروردین 92 21:43
zoodtar up kon plz


چشم حتما
مهسا مامان نورا
3 اردیبهشت 92 19:42
مهرسا جون ماشاله هزار ماشاله چقدر خواستنی هستی خاله جون تو رو خدا واسش اسفند دود کنید از اینکه لینکتون کردم خوشحالم به ما سر بزنید .


ممنون از لطفتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرسا می باشد